Pahinungod sa tanan taga Republika


by: Mario Silvano
Samtang ako nagahinuktok usa niana ka hapon,
Ako naghandom nga unta ang mga Dalaguetnon
Labina sa lugar dapit sa Mantalongon
Magka-abot abot bisan asa pa gikan nga gilay-on.

Ug akong nahuna-hunaan
Sa pagsugod niining atong kapunungan
Sa pamasin nga kini mahimong sukaranan
Sa bug-os nga paghigalaay natong tanan.

Ug nagsugod nag-abot abot og arangkada
Ang mga malipayon nga mga kakaubanan ta
Sugdan ta ni wenwen magno og marissa obiedo
Ila pang giapil si Michael Chiu nga istranyo.
  
Apn samtang ako ga hupo-hupo bisan dili ko masangko
Akong nasayran si Michael Chiu tiunay diay nga taga ato
Wala ko kahibalo og tungod bani kang wenwen magno
Kay siya padayon lang gihapon bisan sa banat kulatado.

Apan si Michael lisod sad hitupngan
Kung sa pakatawa lang ang hisgutan
Tiaw mo nay para kaniya
Ang iyang trabaho samok sa atong republika.

Ug sa laing bahin diay say ubay-ubay og kargada
Si wengweng taipen nga certified taga atoa
Pun-an sad niining ginganlan og Crisanto Enopia
Sa katawa usahay murag mabugto atong ginhawa.

Ug sa kalit ang atong amigo nga si Luciano Monceda,
Ako naalarma kay pwerte naman isuga
Ug siya nananghid nga magpabugnaw pa
Dako atong kalipay kay nibalik dala pa ang logo ta.

Ug akong nahimamat si Edward Delicano pagkaseryosa
Apan sa kadugayan mi ladlad ra
Sa pagpakatawa perti rang kalmaha
Usahay mawala atong mata sa pagkinatawa.

Ug ako kang Juls Moran nahingangha
Sa balak perte diayng maayoha
Kung butangan og tuno ang balak niya
Nindot himoong official hymn sa atong republika.

Ug ako usab pasalamatan sa kinatibuk-an
Ang uban tang mga kakaubanan
Nga apil og miduyog ning kalipay tang gisaw-an
Sa kanunay tiunay nakig-uban sa pinalanggang kapunungan.

Ug dinhi ako lng sang putlon
Kining atong sugilanon
Kini usa lamang kasinugdanan
Ning atong kapunungan nga walay katapusan.

No comments:

Post a Comment